Από : Μπάτσα-Θωμά Αρετή
Κύμη 22/Ιούνη/2026
Προς:
• Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Κύμης-Αλιβερίου
Κοιν:
• Δήμαρχο Κύμης-Αλιβερίου
• Μέλη Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Κύμης-Αλιβερίου
• Μ.Μ.Ε.
Με την παρούσα επιστολή υποβάλλω
την παραίτησή μου από το αξίωμα της Δημοτικής Συμβούλου.
Η απόφασή μου αυτή δεν αποτελεί υποχώρηση, αλλά τη
μοναδική αξιοπρεπή απάντηση στον συνεχιζόμενο θεσμικό κατήφορο, την τοξικότητα
και τον απροκάλυπτο σεξισμό που βιώνουν κυρίως οι γυναίκες σύμβουλοι της
αντιπολίτευσης στην αίθουσα αυτή. Οι συνεχείς διακοπές, οι ειρωνείες, οι
κραυγές και οι λεκτικοί τραμπουκισμοί έχουν αντικαταστήσει τον δημοκρατικό
διάλογο.
Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν η πρόσφατη, αναίτια επίθεση που δέχτηκα
από τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, ιατρού στην επαγγελματική του ιδιότητα.
Μια θλιβερή επίδειξη ισχύος από τη θέση του συντονιστή, ο οποίος, αλαζονικά
οχυρωμένος πίσω από τις ψήφους του, δήλωσε προκλητικά πως «θα είναι εδώ μέχρι
να βαρεθεί». Μια φράση που θυμίζει τη λογική απολυταρχικών καθεστώτων, στα
οποία η παραμονή στην εξουσία αντιμετωπίζεται ως προσωπικό προνόμιο και όχι ως
προσωρινή εντολή των πολιτών.
Το αποκορύφωμα της ειρωνείας και της επίδειξης κυριαρχίας, σημειώθηκε σε
συνεδρίαση του Ινστιτούτου Παπανικολάου, Ινστιτούτο που δημιουργήθηκε προς τιμή
του κορυφαίου Κομιώτη γιατρού και ερευνητή, Γεώργιο Παπανικολάου. Έναν άνθρωπο
που αφιέρωσε τη ζωή του στην προστασία και το σεβασμό της γυναίκας. Σε
αυτήν ακριβώς τη συνεδρίαση, δέχτηκα συντονισμένη λεκτική επίθεση από τον
Δήμαρχο (που μακριά απ΄ τις κάμερες συχνά "απελευθερώνεται"
) και δύο συμβούλους της παράταξής του, οι οποίοι τυγχάνουν μάλιστα και οι
ίδιοι γιατροί. Η επιστημονική τους ιδιότητα θεμελιώνεται στον σεβασμό της
ανθρώπινης αξιοπρέπειας, στην ευπρέπεια, στην ενσυναίσθηση. Και όμως,
η συμπεριφορά τους, υπό το "βλέμμα " μάλιστα του Γεωργίου
Παπανικολάου, κατέδειξε ότι δεν συνάδει ούτε με το θεσμικό κύρος του
αιρετού εκπροσώπου ούτε με τις αρχές που οφείλει να υπηρετεί ένας ιατρός.
Αρνούμαι να νομιμοποιήσω με την παρουσία μου ένα περιβάλλον που εκτρέφει τον
εκφοβισμό και την υποτίμηση της όποιας διαφορετικής άποψης. Ένα
περιβάλλον που ασκεί πολιτικό bullying, ευτελίζει το δημοκρατικό διάλογο και αποκαλύπτει μια αντίληψη εξουσίας
που δεν μπορεί να ανεχτεί τον έλεγχο και τη διαφορετική πολιτική θέση.
Η 12χρονη θητεία μου ως Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου
αλλά και ως Αντιδήμαρχος στο πλευρό του Δημάρχου των έργων Δημήτρη Θωμά , έναν
άνθρωπο που ταυτίστηκε με την προσφορά στον τόπο μας και μόνο με δικαστικές σκευωρίες
μπόρεσαν να τον αντιμετωπίσουν, μου επιτρέπει σήμερα να αποχωρώ με το
κεφάλι ψηλά και τη συνείδησή μου καθαρή! Την επίσης 12χρονη θητεία μου
στα έδρανα της αντιπολίτευσης, την υπηρέτησα με στωικότητα, συνέπεια και αγωνιστικότητα,
χωρίς προσωπικές επιδιώξεις.
Με την πρέπουσα θεσμική τιμή και
αμείωτο αίσθημα ευθύνης,
Μπάτσα-Θωμά
Αρετή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου