Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Προσδοκώ ανάσταση νεκρών....1

     Θα πρέπει να δηλώσω εξ αρχής, ότι αν και ασχολήθηκα με τα κοινά στον περιορισμένο χώρο της ιδιαιτέρας μου πατρίδας και μάλιστα με τίμησαν με την ψήφο τους οι συμπατριώτες μου, δεν είμαι πολιτικός, δεν έχω πολιτικές φιλοδοξίες και το θεωρώ δεδομένο ότι δεν πρόκειται τώρα να αλλάξω απόψεις και θέσεις. Παραμένω στρατιωτικός, όπως ήμουν 35 χρόνια.
    Ο τίτλος του σχολίου, όπως όλοι γνωρίζουν, είναι από το Σύμβολο της Πίστεως, το οποίο με την φράση αυτή καταλήγει : " Προσδοκώ ανάσταση νεκρών και ζωή του μέλλοντος αιώνος, αμήν."
    Μετά την ψήφιση των οικονομικών μέτρων και την αναμενόμενη ψήφιση του Προϋπολογισμού για το 2013, μόνο αυτή η φράση ήρθε στο μυαλό μου.
    Κόβουμε από το δένδρο τον κορμό και περιμένουμε τα κλαδιά να κάνουν καρπούς.
    Καλή Ανάσταση ή καλά 40άντα;
    Λυπάμαι για το χάλι μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου