Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Δεύτερη Ψύχραιμη Ματιά.- Εκλογές ΟΤΑ 2014

     Λοιπόν, η κατσίκα του γείτονα ψόφησε.
     Τώρα θα πρέπει εμείς, αφού είναι δεδομένο ότι θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε, ώστε οι αντικαταστάτες μας, να έχουν όλη τη βοήθειά μας για το καλύτερο μέλλον των Κυμαίων, για μία καλύτερη πόλη, για ένα καλύτερο Δήμο, για καλύτερες συνθήκες ζωής, να παραδώσουμε όλα τα στοιχεία και να κάνουμε   σαφή και πλήρη ενημέρωση. Προσωπικά επειδή θα είμαι και πάλι μέλος του Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Κύμης, το μοναδικό από το προηγούμενο Συμβούλιο,θα εργασθώ με τον αυτό ζήλο όπως και τα προηγούμενα χρόνια, τιμώντας αυτούς που με τίμησαν με την ψήφο τους.  

 Βέβαια ο ρόλος της αντιπολίτευσης, είναι να ελέγξει την συμπολίτευση, υπό την καλή έννοια της λέξης και εκεί θα είμαι πιστός στις θέσεις τις οποίες και ως υποψήφιος είχα κοινοποιήσει.
    Βλέπω είδη ότι η νέα τοπική Δημοτική αρχή, που θα αναλάβει από 1η Σεπτεμβρίου 2014, έχει όρεξη και ενδιαφέρον. Θα πρέπει όμως να προετοιμασθούν για να διοικήσουν και όχι να βρουν σφάλματα της προηγούμενης αρχής. Και είπαμε από 1η Σεπ. 2014! Τα σφάλματα τα δικά μας θα τους τα πω εγώ και δεν έχω κανένα πρόβλημα γι' αυτό. Γιατί κάναμε λάθη και το πληρώσαμε, αλλά λάθη δεν κάνουν παρά  μόνο οι διαμένοντες στα νεκροταφεία και εμείς είμαστε ζωντανοί.
    Δεν αντέχω όμως να σχολιάσω δύο πράγματα:
    1. Μου λένε άτομα της Συμπολιτείας ότι είμαι "πικραμένος" που χάσαμε. Αυτοί, οι κατά συρροή χαμένοι σε σειρά εκλογικών αναμετρήσεων, ήταν "χαρούμενοι";
    2. Άτομα εξ Αλιβερίου, μου απαντούν σε σχετική ανάρτησή μου, με διάφορους απρεπείς για το προφίλ τους χαρακτηρισμούς και αντιλαμβάνομαι ότι ξεπληρώνουν "χρέη" παρελθόντος, σχετικά για τα ποσοστά της Δ.Κ.Κύμης. Κύριοι και βαρυπενθούσες κυρίες, εάν με το 80% στην Δ.Κ.Αλιβερίου δεν μπορέσατε να ασκήσετε την δέουσα αντιπολίτευση, είστε άξιοι της τύχης σας.
     Αυτά επί του παρόντος, γιατί " ως λαλίστατος " κατά χαρακτηρισμό απορριφθέντος υποψηφίου για τη θέση του Δημάρχου, θα επανέλθω γιατί έχουμε και τα απόρρητα της προεκλογικής περιόδου.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου