Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2016

Να λυπάμαι ή να χαίρομαι;

Μετά την χθεσινή ανάρτηση με θέμα "Αλλαγή πορείας", τσίμπησαν.Να λυπάμαι που κάποιος εκτός Κύμης ασχολείται με το άτομό μου ή να χαίρομαι που κανένας Κυμαίος δεν αντέδρασε σε αυτά που έγραψα στην σχετική ανάρτηση;
Είναι γνωστό ότι προσωπικά δεν αφήνω τίποτε αναπάντητο και γι΄αυτό το λόγο θα δώσω και τώρα τις αναγκαίες απαντήσεις, προκειμένου να πέσουν τελείως οι μάσκες και να αποκαλυφθεί πλήρως η σκληρή πραγματικότητα. Πάντως επί της ουσίας καμιά κουβέντα εκ Χαλκίδας!
Κατ' αρχάς να απαντήσω στον τίτλο της σημερινής ανάρτησης. Λυπάμαι πραγματικά που η Κύμη έχει περιέλθει σε τέτοια κατάσταση και άτομα που πολέμησαν με πάθος την προηγούμενη Δημοτική Αρχή, τώρα κλαίνε με μαύρο δάκρυ.
Ας τα πάρουμε όμως ένα-ένα επί της ουσίας όχι για να δικαιολογήσουμε κάποιες καταστάσεις, αλλά για ενημερώσουμε τους Δημότες.
Αντιπολίτευση: Πάντα η αντιπολίτευση γίνεται εκ του ασφαλούς όταν μάλιστα ο αντιπολιτευόμενος δεν έχει παρελθόν και δεν έχει και πολιτικό μέλλον.
Μελέτες: Εάν ο Θωμάς σε όσο χρόνο του απέμεινε μετά την φωτιά στο 1ο ΔΣ Κύμης και μέχρι τις   εκλογές δεν μπόρεσε να κάνει τις μελέτες που ήταν αναγκαίες, η παρούσα Δημοτική Αρχή σε 2,5 χρόνια τι έκανε; Τα είπε ο κ. Περιφερειάρχης, όχι εγώ, τίποτε ουσιαστικά σωστό.
Λαϊκή και Σουτσίνι : Τα λεφτά της Λαϊκής που πήγαιναν; Χρωστούσε ο Δήμος στους ιδιοκτήτες του χώρου της λαϊκής;Ρωτήστε τους ιδιοκτήτες που πήγαιναν τα λεφτά. Ως για το Σουτσίνι, αφού έχουν το έλεγχο όλων των εγγράφων του Δήμου και μάλιστα τα δημοσιεύουν σε διάφορα περιφερειακά ιστολόγια, γιατί ρωτούν εμένα να τους απαντήσω; Θα πρέπει να μας πουν σε ποιον δεν χρωστούν και μάλιστα τώρα που παίρνουν κοντά στα 3.000.000 για ληξηπρόθεσμες οφειλές, σε ποιους θα τα δώσουν; Θα πληρώσουν τους προμηθευτές των βρεφονηπιακών σταθμών; Θα πληρώσουν τα ενοίκια που χρωστάνε;
Και πάμε τώρα στα θέματα προσωπικού ενδιαφέροντος. Προσωπικά δεν εξαρτώμαι οικονομικά από καμία αρχή και καμία εταιρεία ώστε να γράφω κατ' εντολή. Απεναντίας θα έλεγα, τα ιστολόγια που ασχολούνται με την ταπεινότητά μου, έχουν επαγγελματική εξάρτηση με αντίθετες πολιτικές θέσεις και βέβαια τις διέκοψαν αμέσως μόλις διεκόπη και η διαφήμιση. Τα δε περιφερειακά, απλά αναμεταδίδουν με συνήθως μειωμένης αξίας χιουμοριστικά σχόλια. Ίσως τώρα να κάνουν κάποια κίνηση για να αποδείξουν κάτι. Οι πληροφορίες που αναφέρω είναι προσωπικές απόψεις δημοτών τις οποίες συγκεντρώνω προσωπικά στην Κύμη, τα σχόλια για τις συνεδριάσεις του Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας είναι από την προσωπική παρουσία μου και το σύνολο των φωτογραφιών που αναρτώ είναι δικές μου. Τα θέματα που ζητώ να συζητηθούν είναι ουσίας και τα αντιμετώπισα κατά την θητεία μου με αποτέλεσμα, όσο εγωιστικό και να φαίνεται,  να ανέβει ψηλά ο πήχης.
Τέλος είναι αλήθεια ότι από τις 3 Μαΐου έχω μετακομίσει προσωρινά στο Ηράκλειο της Κρήτης για σοβαρούς οικογενειακούς λόγους υγείας και δεν κάνω διακοπές στην Αθήνα. Επίσης είναι γνωστό ότι περίπου κάθε μήνα είμαι στην Κύμη για κάποιες μέρες. Ίσως θα έπρεπε να είμαι περισσότερες μέρες, αλλά έτσι και αλλιώς άλλος έχει και το πεπόνι και το μαχαίρι. Τις θέσεις μου και τις απόψεις μου τις ξέρουν όλοι.
Είπε κάποιος ότι είναι τυχεροί οι της Συμπολιτείας που δεν είμαι μόνιμα στην Κύμη και ίσως να έχει δίκαιο, αλλά ελπίζω ότι θα πάνε όλα καλά και θα έχουμε περισσότερο χρόνο στη διάθεσή μας.
Αυτά και άλλα πολλά που τα κρατώ για αργότερα λόγο χώρου και χρόνου. Πάντως συμπάσχω με τους επαγγελματίες που χάνουν τα έσοδά τους και πιθανόν και τις δουλειές τους, αλλά τι να κάνουμε; Πρέπει να δίνουμε και τις αναγκαίες απαντήσεις.
Καλημέρα σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου