Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

ΟΤΕ - ΔΕΗ

          Μετά την πώληση του ΟΤΕ και προσεχώς και της ΔΕΗ, ήρθαν στο μυαλό μου κάποιες εικόνες. Πάντα έβλεπα το προσωπικό του ΟΤΕ και της ΔΕΗ να εργάζονται και να μου δημιουργούν την εντύπωση ότι κάνουν ότι θέλουν και κάνουν και χάρη στους πελάτες των εταιριών που εκπροσωπούν.
     Να γίνω περισσότερο σαφής.
 
 ΔΕΗ:
      1. Έρχεται ένας υπάλληλος, εργολάβος δεν ξέρω ακριβώς τι ήτανε, και προσπαθεί να καρφώσει στον τοίχο του σπιτιού μου ένα τεράστιο σίδερο προκειμένου να περάσει ένα καλώδιο για να δώσουν ρεύμα στο διπλανό σπίτι. Έγινε αντιληπτή η προσπάθεια από τον θόρυβο και όχι ότι με ενημέρωσε κάποιος. Σε σχετική ερώτησή μου η απάντηση ήταν " έτσι προβλέπει ο νόμος ". Ποιος νόμος δίνει το δικαίωμα σε μια εταιρεία να μου έχει γεμίσει τους τοίχους του σπιτιού μου με καλώδια;

2. Κάθε χρόνο βλέπουμε κάποιους ταλαίπωρους, συνήθως αλλοδαπούς εργάτες, υπό τις οδηγίες κάποιου εργολάβου της ΔΕΗ, να καταστρέφουν δένδρα για να μην   ακουμπούν πάνω τους τα καλώδια, με την δικαιολογία της προστασίας του δάσους από την φωτιά. Και για να αποδείξουν το ενδιαφέρον τους εγκαταλείπουν τα κομμένα κλαδιά στο έδαφος όπου σε σύντομο χρονικό διάστημα έχουν ξεραθεί και αποτελούν εξαιρετικό προσάναμμα.
 
Η φωτογραφία είναι μετά από εργασίες της ΔΕΗ στην περιοχή Σουτσίνι της Κύμης, όπου πραγματοποιήθηκε αντικατάσταση πεσμένης κολόνας.  


   


    ΟΤΕ :
        Η εταιρεία είναι   εισηγμένη στο Χρηματιστήριο και είδη από σήμερα πλέον  το Κράτος έχει ένα πολύ μικρό ποσοστό, 5% νομίζω, άνευ πλέον σημασίας. Θα συνεχίσουν να βάζουν καλώδια, όπως και η ΔΕΗ στα ξένα σπίτια με το έτσι θέλω; Θα συνεχίσουν να βάζουν καρτοτηλέφωνα όπου θέλουν; Θα τοποθετούν ΚΑΦΑΟ ή όπως τα λένε πάνω στα πεζοδρόμια; Θα σκάβουν ένα δρόμο μόλις ασφαλτοστρώθηκε γιατί έτσι θέλουν;
 
       Μήπως πρέπει να το δούμε αλλιώς; Λέω μήπως;
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου