Την 8. 6. 2011 συνεδρίασε το Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας Κύμης (τέσσερις παρόντες έναντι πέντε) και απεφάσισε να εισηγηθεί στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου, με σκοπό την εισαγωγή τους στο Δημοτικό Συμβούλιο για έγκριση τα παρακάτω θέματα:
1. Προτείνεται μετά από οκτώ(8) χρόνια, η μεταφορά των υπαιθρίων εμπόρων Λαϊκής Αγοράς Κύμης από την σημερινή θέση επί της οδού Κουντουριώτη ( η συνέχεια της οδού Βελισσαρίου που περνά εμπρός από την κλειστή Λαϊκή αγορά), εναλλάξ ανά έξη(6) μήνες
α. από Απρίλιο μέχρι Σεπτέμβριο στην οδό Αλ. Κατσούλη και στο τμήμα από την οδό Βελισσαρίου έως την διασταύρωση με την Μητροπολίτου Ανανία (προς Χωνευτικό).
β. από Οκτώβριο μέχρι Μάρτιο στην οδό Ι. Βελισσαρίου και στο τμήμα από την οδό Δ. Βάχλα έως την οδό Ν. Σταύρου, μόνο από την αριστερά πλευρά κατά την κάθοδο.
Η παραπάνω πρόταση, :
· Θα απελευθερώσει την κίνηση επί των οδών Βελισσαρίου και Κουντουριώτη.
· Θα διευκολύνει την προσέγγιση των αγοραστών στο χώρο της Λαϊκής.
· Θα επιτρέπει την άνετη στάθμευση των οχημάτων ΙΧ και φορτηγών.
· Θα βοηθήσει την κίνηση των οχημάτων στην οδό Μητροπολίτου Ανανία, καθώς και στην κίνηση των οχημάτων προς Νοσοκομείο Κύμης και αντίθετα προς Παραλία Κύμης.
· Θα ανακουφίσει τους κατοίκους της οδού Κουντουριώτη μετά από οκτώ(8) χρόνια υπομονής.
· Επί πλέον, η οδός Κατσούλη δεν θα κλείσει σε πεζούς που κινούνται από την περιοχή του Αγίου Ταξιάρχη και από αλλού, σε αντίθεση δε θα τους διευκολύνει γιατί θα είναι ποιο εύκολη η προσέγγιση της λαϊκής με αυτοκίνητο από την οδό Βελισσαρίου.
· Η εναλλαγή των χώρων κατά εξάμηνο δηλ., στην Ι. Βελισσαρίου και στην Αλ. Κατσούλη, δεν θα δημιουργεί κόποση στους κατοίκους της περιοχής.
2. Προτείνεται η μη καταβολή από υπαίθριους εμπόρους αλιευμάτων κόστους χρήσης του υπαιθρίου χώρου αλλά υποχρεούνται να σταθμεύουν μόνο εμπρός από την Λαϊκή Αγορά, χωρίς να εμποδίζουν τους εισερχόμενους και σε καμία περίπτωση απέναντι.
3. Καθορισμός τελών για Νεκροταφείο.
Εγκρίθηκε το σχέδιο του Κανονισμού λειτουργίας που έχει συνταχθεί για όλα τα Νεκροταφεία του Δήμου Κύμης - Αλιβερίου σε συνεργασία με την Δημοτική Κοινότητα Αλιβερίου και έχει αποσταλεί σε όλες της Δημοτικές Ενότητες του Δήμου για σχολίαση.
Επίσης ο Πρόεδρος του Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας ζήτησε από τα μέλη να υποβάλουν προτάσεις , σχετικά με τα ακόλουθα θέματα προκειμένου αφού συζητηθούν να υποβληθούν προς τα όργανα του Δήμου :
· την αξιοποίηση των ακινήτων του δήμου που βρίσκονται στην περιοχή της δημοτικής κοινότητας,
· την πολεοδομική ανάπτυξη και ανάπλαση της περιοχής
· τη συντήρηση των δημοτικών οδών, τη συντήρηση, καθαριότητα και λειτουργία των πλατειών, δημοτικών αλσών, κήπων, υπαίθριων χώρων αναψυχής και γενικά όλων των κοινόχρηστων και κοινωφελών χώρων της περιοχής της δημοτικής κοινότητας,
· την κυκλοφορία και τη συγκοινωνία της περιοχής της δημοτικής κοινότητας,
· την εκτέλεση νέων έργων, τη συντήρηση και λειτουργία των έργων που έχουν εκτελεστεί,
· την προστασία του φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος, την αναβάθμιση της αισθητικής περιοχών, καθώς και για την καθαριότητα αυτών,
· την προστασία της δημόσιας υγείας και την προστασία των κατοίκων από την ηχορύπανση,
· την περισυλλογή και εν γένει τη μέριμνα για τα αδέσποτα ζώα,
· τη διοργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων και γενικότερα την ανάπτυξη της περιοχής της δημοτικής κοινότητας σε πολιτιστικά, πνευματικά, κοινωνικά θέματα,
· τη μέριμνα για την υγεία, την πρόνοια και την παροχή κοινωνικών υπηρεσιών και γενικά τη φροντίδα ώστε η λειτουργία και ανάπτυξη της περιοχής της δημοτικής κοινότητας να αποβλέπει στην καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων της,
· την εύρυθμη λειτουργία των δημοτικών ιδρυμάτων,δημοτικών νομικών προσώπων, εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, δημοτικών επιχειρήσεων και γενικότερα των παρεχόμενων υπηρεσιών στην περιφέρεια της δημοτικής κοινότητας,
· την αξιοποίηση των τοπικών πόρων της περιοχής της δημοτικής κοινότητας.
Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε ενημέρωση από την Αντιδήμαρχο κ. Μπάτσα Αρετή και τον Αντιδήμαρχο κ.Παππά, για θέματα της αρμοδιότητάς τους.
Τέλος το Συμβούλιο ενέκρινε τις πράξεις και ενέργειες του Προέδρου μέχρι το Συμβούλιο της 8.6.2011.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου