Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2017

Ενοχλούνται και απαιτούν αλλά δεν απαντούν!


Αυτό είναι μέρος της προηγούμενης ανάρτησης που τους ενόχλησε και μου ζήτησαν να το διαγράψω γιατί λέει ότι τους θίγει και αφήνει υπονοούμενα. Είναι λέει ένδειξη ανθρώπου ανόητου και κακόβουλου και απαιτούν να το αποσύρω. Δεν το αποσύρω γιατί είμαι ανόητος και αυτό αποδεικνύεται γιατί συνεχίζω να ασχολούμαι μαζί σας, αλλά κακόβουλος δεν είμαι γιατί δεν απαντάντουν σε αυτά που γράφω, γιατί δυστυχώς είναι αλήθεια.
<< Και επειδή όταν λειτουργούν υπό πίεση εκτρέπονται, γράφουν και ξαναγράφουν ότι οι αναρτήσεις σε αυτό το ιστολόγιο που κατ ευφημισμό ονομάζετε Ελεύθερη Άποψη Ευβοιωτών, άραγε ποιος τους έδωσε την άδεια να εκπροσωπούν τους Ευβοιώτες, είναι λοιπόν οι αναρτήσεις αποτέλεσμα ομαδικής εργασίας και δεν ευθύνεται μόνο η κ. Μαρία Καραγιάννη που είναι διαχειρίστρια, αλλά όλοι που συν διοικούν ανώνυμα και ανεύθυνα. Ας αναφέρουν τα ονόματά τους έτσι για να δείξουν ότι δεν είναι φοβιτσιάρηδες και δεν φοβούνται τα αυγά και τις ντομάτες των Δημοτών. Προφανώς όμως είναι εκτεθειμένοι απ'ο άλλες εποχές και δεν έχουν το θάρρος να βγουν στην επιφάνεια.>>
Ψάχνω να βρω το μήνυμα που μου έστειλαν, αλλά δεν το εντοπίζω. Μάλλον φταίω εγώ με τις περιορισμένες γνώσεις μου στο αντικείμενο. Θα το βρω όμως και θα το ανεβάσω αργότερα, εάν υπάρχει βέβαια και δεν έχει διαγραφεί, αλλά και αυτοί που το έστειλαν ας το ανεβάσουν σαν σχόλιο στην παρούσα ανάρτηση ¨για την πλήρη ενημέρωση των αναγνωστών.

2 σχόλια:

  1. 10 ευρό στοιχημα οτι δεν θα το ανεβασουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλλο μια σελιδα στο facebook και αλλο το ιστολογιο.Και τα 2 ομως ειναι ερασιτεχνικα και για προσωπικες αποψεις μονο.Αν θελετε κατι επισημο φτιαξτε ενα επωνυμο σαιτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή