Τα παρακάτω έγγραφα έχουν υποβληθεί στον Αντιδήμαρχο Δ.Ε. Κύμης και έχουν κοινοποιηθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου, στον Δήμαρχο και στους Δημοτικούς Συμβούλους της ΔΕ Κύμης και στους Συμβούλους της Κοινότητας Κύμης, όπως και όλα τα έγγραφα που υποβάλει η Κοινότητα Κύμης.
ΘΕΜΑ: Προσωπικό Καθαριότητας και Χειρωνακτικών
Εργασιών.
1.
Όπως γνωρίζετε, τον Δεκέμβριο του 2021 λήγει ο
χρόνος εργασίας, μετά και από μία παράταση, για το προσωπικό που είχε προσληφθεί από τον
Δήμο τον Φεβρουάριο
του 2021 .
2. Μετά την
λήξη της εργασίας των παραπάνω εργαζομένων και λαμβάνοντας υπόψη ότι το 8μηνο κοινωφελούς
εργασίας του ΟΑΕΔ δεν θα έχει τεθεί σε εφαρμογή λόγω εορτών και χρονοβόρων προϋποθέσεων
πρόσληψης, θα υπάρχουν τα παρακάτω άτομα για όλη την Δ.Ε. Κύμης όπου περιλαμβάνονται
η καθαριότητα της Κοινότητας Κύμης , των Νεκροταφείων ολοκλήρου της Δ.Ε Κύμης και των
Τοπικών Κοινοτήτων , καθώς και των χώρων
πέριξ των κάδων απορριμμάτων.
α. Οδική Καθαριότητα : Κανείς (0)
β. Συνεργείο Χειρωνακτικών Εργασιών ένας (1)
3. Μετά τα παραπάνω θεωρούμε αναγκαία την
πρόσληψη προσωπικού για διάστημα τεσσάρων (4) μηνών από 1η Ιανουαρίου
2022 τουλάχιστον ανά δύο(2) άτομα για τα συνεργεία καθαριότητα και δύο(2) άτομα
συνεργείο χειρωνακτικών εργασιών, εκτιμώντας και τις ανάγκες λόγω κακών
καιρικών συνθηκών.
4.
Παρακαλούμε για τις κατά την κρίση σας ενέργειες.
ΘΕΜΑ: Προμήθεια Ρυθμιστικών
Πινακίδων Κυκλοφορίας.
1.Υποβάλλονται ανάγκες σε ρυθμιστικές πινακίδες κυκλοφορίας, οι οποίες είναι απαραίτητες για την λειτουργία της Κοινότητας Κύμης και την ασφάλεια των Δημοτών.
Οι
πινακίδες που απαιτούνται είναι:
· Ρ-2 : 6 (Υποχρεωτική διακοπή πορείας -90cm).
· Ρ-7 : 4 (Απαγορεύεται η είσοδος σε όλα τα οχήματα-90cm)
· Ρ-50 : 1
(Υποχρεωτική κατεύθυνση πορείας εμπρός ή αριστερά ή δεξιά).
· Ρ-50
α :
1(Υποχρεωτική κατεύθυνση πορείας με στροφή αριστερά).
· Ρ-50
δ :
1(Υποχρεωτική κατεύθυνση πορείας με στροφή δεξιά).
· Π-93 : 4 ( Ρύθμιση κυκλοφορίας από σχολικό
τροχονόμο)
· Π-8β : 2 (Κατεύθυνση μιας τοπωνυμίας με πινακίδα
βέλους: Νοσοκομείο}
· Κ-16 : 2(
Κίνδυνος λόγω συχνής κίνησης παιδιών).
·
Καθρέφτες : 10 (Φ60 κωδ.:01-21-0003)
2.
Επίσης είναι αναγκαία η προμήθεια υγρού απομάκρυνσης χρωμάτων ή αυτοκόλλητων από
ρυθμιστικές κυκλοφορίας πινακίδες, συσκευασίας 5 λιτρων με κωδ.: 01-22-0003
3. Παρακαλούμε
για τις ενέργειές σας, προκειμένου προμηθευτούν από τον Δήμο και μας διατεθούν τα
παραπάνω υλικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου