Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2018

Λάθος Άνθρωπος σε Λάθος Θέση!.

Περιμέναμε λοιπόν, μια και είναι επαγγελματίας να ανεβάσει το επίπεδο για να έχουμε έναν <<αντίπαλο>> σχολιαστή, αλλά τσάμπα περιμέναμε. Άσχετος με  το αντικείμενο κατά την κρίση μου, κρίμα τους δασκάλους όπου μαθήτευσε.Το μόνο που γνωρίζει είναι να βρίζει ή να ειρωνεύεται τους άλλους, όταν αναφέρουν κάτι που δεν του αρέσει! Στο αντικείμενο αυτό θα έχουμε μέλλον.

Η παραχώρηση στους Νέους Ορίζοντες ενός περιφερειακού θεάτρου από συμπολίτη μας, έγινε ενοικίαση πολυτελούς θεάτρου. Συμπάσχουμε και συμμετέχουμε όλοι οι Κυμαίοι στον αγώνα του τέως Δημάρχου. Ούτε ποιανού ήταν ο χώρος και αμφιβάλω εάν γνώριζε και την ύπαρξή του, μια και το προφίλ του και τα λοιπά χαρακτηριστικά του κ. out δεν συνάδουν με τις καλές τέχνες.  

Αλλά δεν σας ενδιαφέρει σε τι θέματα θα ενημερωθούν οι Δημότες! Θα ενημερωθούν για τα λάθη σας που μας άφησαν με σκουπίδια, αλλά με λακκούβες, που μας άφησαν χωρίς νερό όλο το καλοκαίρι, αλλά και που ήθελαν να μας κάνουν μήνυση γιατί κάναμε ως εθελοντές καθαριότητα σε παραλίες της Κύμης. Και θα ακούσουν τα σχέδιά μας για το μέλλον, ώστε να ξαναγίνει η Κύμη εργοτάξιο και όχι κενοτάφιο.
  
Το σύνθημα <<όλοι μαζί μπορούμε >>, αποτελεί σύνθημα των Νέων Οριζόντων από το 2002, πολύ πριν υιοθετηθεί από γνωστό τηλεοπτικό σταθμό, αλλά που να το ξέρει αυτό κάποιος άσχετος με τα της Κύμης! Το κακό δεν είναι ότι δεν ξέρει, το κακό είναι ότι δεν ενδιαφέρεται να μάθει.

Πάντως άνθρωποι που αμείβονται από τον Δήμο ως εργαζόμενοι και καλά κάνουν,δηλαδή από τους Δημότες, μετά από προσωπική επιλογή του Δημάρχου, δεν είναι δυνατόν και ηθικό να στρέφονται κατά των αντιπάλων του Δημάρχου, ως προς την διεκδίκηση της θέσης, δηλαδή κατά των Δημοτών που υποστηρίζουν τους άλλους διεκδικητές.

Τώρα γιατί ενοχλούνται όταν αναφερόμαστε στην ηλικία του Δημάρχου είναι άλλο θέμα. Να ζήσει ο άνθρωπος και να τον χαίρονται τα παιδιά του και τα εγγόνια του, αλλά δεν παύει να πλησιάζει τα ογδόντα, αφού γεννήθηκε το 1946, όπως εγώ που γεννήθηκα το 1950 θα έχω περάσει τα εβδομήντα μετά τις εκλογές του 2019.Αυτό ήταν το σχόλιο! Τους ενοχλεί η αλήθεια; Κάνει για Δήμαρχος έστω <<γραφείου>>, κατά την δική σας ορολογία;  Και όταν εμένα με αποκαλούν <<παππού>> και <<γέροντα>> τα φιλικά σας ιστολόγια ή fb εσείς πως θα αποκαλείται τον κ. Δήμαρχο που μου ρίχνει και τέσσερα χρόνια; Απλά δεν έχετε χιούμορ. 

Χαίρομαι που ασχολείσθε μαζί μου γιατί προφανώς σας απασχολώ, άσε που μου κάνετέ και τσάμπα διαφήμιση. Μπορώ να σας στείλω και κάποιες φωτογραφίες μου, αν και νομίζω ότι έχετε αρκετές. 

2 σχόλια:

  1. Πόσο δίκαιο έχω! Σε ελάχιστο χρόνο ο κ. out ( σε ελεύθερη μετάφραση ο άσχετος) απήντησε στην παραπάνω ανάρτηση. Μπορείτε να διαβάσετε την απάντησή του στο eviain. Τσίμπησε άμεσα και εκνευρισμένος απήντησε κατά τρόπο υβριστικό και προσβλητικό. Δεν περίμενα κάτι άλλο, παρά προσωπικά μειωτικά σχόλια και δεν έκανα λάθος.Και δεν καταλαβαίνει το λάθος του. Και επί της ουσίας κουβέντα.
    Εδώ η επιστήμη σηκώνει τα χέρια.Και οι δικοί του γελάνε με το ύφος του! Ποιος νομίζεις ότι είσαι ρε μεγάλε;
    Να τον χαίρεστε! Περαστικά σας!
    Και εμείς τη δουλειά μας.
    Σαράντα χρόνια φούρναρης, έχω ψήσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τ.αναση πες αλευρι το σκουπιδιαρικο σε γυρευει,,,, ταναση παρτο χαμπαρι ηρθε το τελοςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή