Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Απάντηση στο ΛΑΛΑ ΤΟ


Δεν θα σας απαντούσα, αλλά δεν φανταζόμουν ότι θα χρησιμοποιούσατε αγενείς εκφράσεις. Έχετε το δικαίωμα να γράφετε αυτό που πιστεύετε και θα σας υποστηρίζω να το γράφεται, αλλά κόσμια.
       Κατ΄αρχάς δεν έχω τίποτε προσωπικό με την κ. Δασάρχη, όταν ήρθε στην Κύμη την επισκέφθηκα στο γραφείο της εθιμοτυπικά, την καλωσόρισα και ευχήθηκα καλή συνεργασία.Αν θα θέλατε να ρίξετε μια ματιά στην αλληλογραφία της Δ.Κ.Κύμης με το Δασαρχείο, μια και όλα αναρτώνται στον πίνακα ανακοινώσεων του Δημοτικού Καταστήματος, θα δείτε ότι αυτό που μας ενδιαφέρει και που είναι αρμοδιότητα της Δ.Κ. , είναι αυτό  που αναφέρεται στο άρθρο 83    του προγράμματος "Καλλικράτη" : " την προστασία του φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος, την αναβάθμιση της αισθητικής περιοχών,καθώς και για την καθαριότητα αυτών."  Η επίμονη άρνηση όμως, της κ. Δασάρχου, ιδιαίτερα από τότε που άρχισαν οι αντιδικίες της με τον Δήμαρχο, να μας δώσει τα στοιχεία που μας είναι αναγκαία για να προγραμματίσουμε εργασίες ή προγράμματα προστασίας του φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος, είναι άλλο πράγμα. Ακόμα και η προϊστάμενη υπηρεσία της μας έστειλε έγγραφο με οδηγίες και κατευθύνσεις.  
      Ως προς το θέμα αν έχουμε αρμοδιότητα, ως Δ.Κ., να απευθυνόμαστε απευθείας στις διάφορες αρχές έχετε δίκιο αλλά αυτό έγινε στα πλαίσια της καλής   συνεργασίας και την αποφυγή της αλληλογραφίας με τον Δήμο. Φαντάζεστε όλα τα τοπικά συμβούλια να ζητάνε από τον Δήμο να ενεργήσει για τα τοπικά θέματα και στη συνέχεια να ενημερώσει, ο Δήμος,  όλα τα τοπικά συμβούλια; 
       Αλλά αυτό είναι το πρόβλημα;
      Τέλος η σχέση μου με τον Δήμαρχο. Σας διαβεβαιώ ότι είναι τυπική στα πλαίσια του αλληλοσεβασμού και  φυσικά ως Κυμαίος τον στηρίζω και τον υποστηρίζω, γιατί πιστεύω ότι έχει τα προσόντα να ηγείται του Δήμου. Είναι νέος, έχει εμπειρία, είναι τεχνοκράτης, είναι δυναμικός έχει διορατικότητα και είναι Κυμαίος.   Αλλά ούτε συμμαθητές υπήρξαμε, είμαι αρκετά μεγαλύτερος, ούτε φίλοι και φυσικά είναι χαρακτηριστικό του χαρακτήρα μου να μην επιτρέπω σε κάποιον να μου δίνει οδηγίες για το τι θα πω και τι θα γράψω.
      Πάντως σας ευχαριστώ για τις οδηγίες και συμβουλές που μου δίνεται και εκτιμώ το ενδιαφέρον σας ανάλογα. 
      Αυτά και σας ευχαριστώ που ασχολείσθε μαζί μου.
      

1 σχόλιο: