Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2019

Ενημέρωση Πολιτών - ΔΕΥΑΚΑ

Αποτέλεσμα εικόνας για Βρύσες με νερό φώτο
   Κρίνω σκόπιμο να ενημερώσω τους Δημότες σχετικά με την νοοτροπία των υπαλλήλων του Δήμου, οι οποίοι αρνήθηκαν να ενημερώνουν τον Πρόεδρο της Κοινότητας Κύμης σχετικά με τις βλάβες στην περιοχή που επηρεάζουν την παροχή του νερού.
   Και ενώ είναι άξιοι συγχαρητηρίων  για την προσπάθεια που καταβάλουν για την απρόσκοπτο παροχή ύδατος, ταυτόχρονα αρνούνται την ενημέρωση μέσω του Προέδρου των Δημοτών.
   Ως Πρόεδρος δεν ανέχομαι να μην γνωρίζω τι ακριβώς συμβαίνει στην Κύμη και γι αυτό το λόγο απέστειλα έγγραφο προς τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΚΑ, το οποίο αναρτώ αυτούσιο,  προκειμένου  να δώσει λύση για την ενημέρωση των Δημοτών.

   Κατά την άποψή μου σωστός Δημότης είναι ο ενημερωμένος Δημότης.


ΘΕΜΑ: ΔΕΥΑΚΑ – Ενημέρωση επί βλαβών και διακοπών ύδρευσης.
ΣΧΕΤ.:  

1.            Σας γνωρίζω ότι στην Κύμη, εκτός από την έλλειψη νερού και τις συχνές διακοπές χειμώνα καλοκαίρι, υπάρχουν και άλλα προβλήματα τα οποία διά της παρούσης θα σας τα κάνω γνωστά.
2.            Στην Κύμη, όπως γνωρίζετε, υπάρχει γραφείο της ΔΕΥΑΚΑ, με ταμείο,   δύο(2) άτομα με καθήκοντα διοικητικής φύσεως και με συνεργεία συντήρησης και αποκατάστασης προβλημάτων, τα οποία προσπαθούν φιλότιμα να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που παρουσιάζουν. Τα δύο άτομα που καλύπτουν το διοικητικό μέρος των εργασιών καταγράφουν και τις καταγγελίες ή ενημερώσεις των Δημοτών για βλάβες κλπ.
3.            Η έλλειψη όμως ενημέρωσης   για προβλήματα που προκύπτουν και για τις διακοπές ύδρευσης είναι σπάνιες. Συνήθης επίσης είναι η αντιδικία για το πότε έγινε η ενημέρωση για βλάβη, διαρροή, πότε αποκαταστάθηκε, εάν ολοκληρώθηκε η αποκατάσταση κλπ από τους Δημότες, οι οποίοι και καταφεύγουν στον Πρόεδρο του Συμβουλίου της Κοινότητας για να δικαιωθούν, ο οποίος βέβαια δεν έχει και καμιά αρμοδιότητα για το προσωπικό της ΔΕΥΑΚΑ αλλά και δεν σκοπεύει να αποκτήσει.
4.            Ο Πρόεδρος όμως συνέταξε ένα πίνακα και τον παρέδωσε στο γραφείο της ΔΕΥΑΚΑ στην Κύμη, με αίτημα, επισημαίνω με αίτημα, να συμπληρώνουν τον πίνακα με στοιχεία όπως πότε έγινε η βλάβη, πότε ενημερώθηκε η ΔΕΥΑΚΑ και πότε αποκαταστάθηκε και ποια συνεργεία ασχολήθηκαν με το θέμα, ώστε να υπάρχουν στοιχεία προκειμένου να δίδονται οι ανάλογες απαντήσεις στους διαμαρτυρόμενους.
5.             Η απάντηση ήταν άμεση και σαφής. «Δεν συμπληρώνουμε τον πίνακα», με διάφορες δικαιολογίες, όπως δεν προβλέπεται αυτός ο τύπος του πίνακα κλπ. Και ότι εσείς θα διαβιβάσετε ανάλογο πίνακα. Τα συμπεράσματα δικά σας και των Δημοτών.
6.            Μετά τα παραπάνω παρακαλώ θερμά για την επέμβασή σας, προκειμένου να ενημερώνεται ο Πρόεδρος και μέσω αυτού το Συμβούλιο και οι Δημότες για τα θέματα που αφορούν την ύδρευση και αποχέτευση της Κοινότητας Κύμης, συμπληρώνοντας έναν πίνακα, όπως εσείς νομίζετε ότι πρέπει να είναι και με όποια στοιχεία εσείς νομίζετε ότι πρέπει να περιέχει.
7.            Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις ενέργειές σας.


                                                                                      Ο
                                                                      Πρόεδρος της   Κοιν. Κύμης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου