Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2015

Παραίτηση. Ναι ή όχι;

 
 Όπως είναι γνωστό κατά την διάρκεια συνεδρίασης του Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Κύμης, εξέφρασα την  άποψη, ότι μάλλον πρέπει να παραιτηθώ από τη θέση του Συμβούλου της Δημοτικής Κοινότητας Κύμης, μια και πλέον ουδείς ενδιαφέρεται για αντιμετώπιση καθημερινών προβλημάτων ή να διατηρήσει τον Δήμο σε ένα επίπεδο λειτουργίας.
   Έθεσα λοιπόν το ερώτημα σε διαβούλευση, σε συγκεκριμένα άτομα.
   Πρώτα στην οικογένειά μου. Η απάντηση ήταν κάθετη υπέρ της παραίτησης.
   Δεύτερο στον επικεφαλής του ψηφοδελτίου κ. Δημήτρη Θωμά, ο οποίος μετά βδελυγμίας  απέρριψε την ιδέα της παραίτησης.
   Τρίτο. Το ερώτημα τέθηκε σε Κυμαίους, που διατηρώ τα ονόματά τους αλλά που υποσχέθηκα ότι δεν θα τα αποκαλύψω, οι οποίοι ψήφισαν "Συμπολιτεία" και είναι βασικά αντι-Θωμάδες για δικούς τους λόγους.Το 10%, δλδ 1 στους 10, μου είπε να παραιτηθώ προκειμένου να βρω την ησυχία μου. Το 30%, δλδ,  3 στους 10, μου είπαν να μην παραιτηθώ, αλλά να διαχωρίσω την  θέση μου από τον Θωμά και τέλος το 60%, δλδ,  6 στους 10, μου ζήτησαν να μην παραιτηθώ, λαμβάνοντας υπόψη μετά ένα χρόνο διοίκησης το έργο της Δημοτικής Αρχής. Έχω κρατήσει κάποιες δικαιολογητικές σκέψεις της τελευταίας κατηγορίας.
   Μετά τα παραπάνω και λαμβάνοντας  υπόψη ότι πλέον θα βρίσκομαι βασικά στην Κύμη, ότι λόγο της κάθετης θέσης του κ. Δ. Θωμά που εκπροσωπεί και το 60% των Κυμαίων που μας τίμησαν με την ψήφο τους στις τελευταίες Δημοτικές εκλογές, αλλά και ότι το μεγάλο, συγκλονιστικό ποσοστό αυτών που για δικούς τους λόγους δεν μας ψήφισαν και που βασικά το 90% δεν πρότεινε να παραιτηθώ από το Συμβούλιο, αποφάσισα επί του παρόντος ότι δεν θα υποβάλω την παραίτησή μου και θα συνεχίσω την προσπάθεια από μέσα.
       Ευχαριστώ όσους ενδιαφέρθηκαν για την απόφαση που θα έπαιρνα.
       Η ανάρτηση γίνεται απλά για ενημέρωση των Δημοτών και δεν θα γίνουν δεκτά σχόλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου