Τρίτη 4 Ιουλίου 2017

Περί Προσφωνήσεων.

    Μου ανέφεραν ένα πρόβλημα , το οποίο δεν μπορούσα να το φαντασθώ.
    Μου τέθηκε το ερώτημα πως πρέπει να με προσφωνεί κάποιος. Λοιπόν...
    Ονομάζομαι Μαργέλης Αγγελής ή Άγγελος ( ανάλογα με την ημερομηνία γνωριμίας λόγο Σχολής Ευελπίδων, λεπτομέρειες σε άλλη ευκαιρία).Αποστρατεύτικα με το  βαθμό του Υποστρατήγου και μετά από προσφυγή μου προάχθηκα  μετά από δύο αποφάσεις του ΣΤΕ στο βαθμό του Αντιστρατήγου , διετέλεσα Πρόεδρος του Συμβουλίου της Δ. Κ. Κύμης και είμαι Σύμβουλος της Δ.Κ.Κύμης. Άρα...
    Προσφώνηση : κ. Μαργέλη ή  Στρατηγέ ή κ. Πρόεδρε ή κ. Σύμβουλε.
    Βέβαια οι φίλοι μου και οι άνθρωποι που μεγαλώσαμε μαζί, γείτονες κλπ, μπορούν να με προσφωνούν Αγγελή ή Άγγελε.
    Αυτά για να αποφεύγουμε τα λάθη αλλά και τις αγωνίες για το πιθανό λάθος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου