Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2017

Επί τέλους!

   
 Πέρασα εγώ και ο υιός μου μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά, με τις απώλειες μέσα σε τρεις μήνες, των πλέον αγαπητών μου ανθρώπων της γυναίκας μου, της μητέρας μου και της πεθεράς μου και τις δύσκολες αυτές στιγμές τις μοιραστήκαμε μαζί σας, όπου και μας στηρίξατε .
    Τώρα πλέον θέλω να μοιραστώ μαζί σας και μια ευχάριστη είδηση. Εχθές ο υιός μου Γιώργος, εγώ Γιώργη το λέω, ολοκλήρωσε τις σπουδές του ως διδάκτωρ στο πανεπιστήμιο του Μπρίστολ της Αγγλίας, όπου φοιτούσε με υποτροφία τα τέσσερα τελευταία χρόνια.
    Πάντως το διαβατήριο το έβγαλα!

2 σχόλια:

  1. Αγγελή .. Συγχαρητήρια για τον Γιώργη !! Το άξιζε με το παραπάνω ! - Εύχομαι καλή σταδιοδρομία να έχει στην Επαγγελματική του Καριέρα. Και να ξέρεις τις απώλειες των αγαπημένων μας προσώπων - ένας και μοναδικός γιατρός τις απαλαίνει ... ο Χ ρ ό ν ο ς.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή