Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

Αίσχος και Ντροπή τους!

    Για να καταλάβετε με τι ανθρώπους έχουμε να κάνουμε , οι οποίοι μπροστά στην αυστηρά κριτική, απαντούν μεταξύ των άλλων και με  την φράση : " ...τον τελευταίο χρόνο βίωσε πολλά προσωπικά  προβλήματα και στεναχώριες. Ίσως να οφείλεται και σε αυτό η αλλαγή και ο ανεπίτρεπτος τρόπος που εκφράζεται...".
   Βρε   .........., ο θάνατος της γυναίκας μου, φταίει που σας ασκώ σκληρή κριτική ή τα χάλια σας;
   Η πίεση σας κάνει να βγάζετε στην επιφάνεια τον πραγματικό εαυτό σας. Σας είχα ενημερώσει ότι θα έχετε σκληρή κριτική και τώρα θα έχετε ακόμα σκληρότερη και πλέον επώνυμη.
  Αλλά επειδή πρέπει να ξεκαθαρίζουμε κάποιες καταστάσεις και επειδή το σινάφι που διαχειρίζεται το περιφερειακό αυτό ιστολόγιο φαίνεται να δηλώνει ότι εκπροσωπεί,  τον Αντιδήμαρχο Κύμης κ. Αλέξανδρο Θεοδώρου , θέλω να τον ρωτήσω εάν τον εκφράζουν και αν τον εκπροσωπούν.

Η μη απάντηση στην ίδια σελίδα ως σχόλιο, θεωρείτε αποδοχή της ερώτησης.

11 σχόλια:

  1. ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ
    Η ομάδα μας εκπροσωπεί τη νομιμότητα, τη διαφάνεια και τη χρηστή διοίκηση. Οσοι δεν συμφωνούν είναι απέναντι μας. Δεν εχουμε δηλώσει ποτέ ότι εκπροσωπούμε κάποιο πρόσωπο. Εκπροσωπούμε ΜΟΝΟ ΑΡΧΈΣ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ και όσοι πιστοί προσέλθετε. Ως για το θάνατο της συζύγου σας λυπούμαστε πολύ, όμως εσείς το αναφέρατε και κάναμε μια υπόθεση η οποία μπορεί και να μην ισχύει. Μην το δένετε και κόμπο. Σε κάθε περίπτωση οι απειλές και οι απαράδεκτες εκφράσεις που έχετε κάνει στο ιστολόγιο σας, δεν μπορούν να χαρακτηριστούν σκληρή κριτική.Ουτε αντιπολιτευτική συμπεριφορά. Δεν έχουμε τίποτα προσωπικό με εσάς, σχολιάζουμε μόνο τα γραφόμενά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφου εκπροσωπειτε αρχες και αξιες γιατι μπλοκαρετε απο το γκρουπ οσους δεν συμφωνουν μαζι σας;

      Διαγραφή
  2. Ως Αντιδήμαρχος Κύμης καθημερινά τρέχω και προσπαθώ για την επίλυση προβλημάτων τόσο της καθημερινότητας όσο και των έργων που εκκρεμούν για την ενότητα μας με ειλικρίνεια και προπάντων με διαφάνεια! Ως εκ τούτου μου είναι αδιανόητο να έχω την όρεξη την διάθεση και τον χρόνο να ασχολούμαι ή ακόμα και να παρακινώ ανθρώπους οι οποίοι έχουν και ονοματεπώνυμο να γράφουν εξ ονόματος μου χωρίς φυσικά της δικής μου παρότρυνσης και συγκατάθεσης! Και επειδή έχω μάθει να είμαι ξεκάθαρος και ειλικρινείς ουδέποτε είχα και έχω σχέση με δημοσιεύσεις που αναφέρουν το όνομα μου σε κάθε είδους μέσω κοινωνικής δικτύωσης (Facebook-σελίδες κτλπ) χωρίς την δική μου υπογραφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  3. Η δήλωση του Αντιδημάρχου κ. Θεοδώρου είναι σαφής και κατηγορηματική και κατά συνέπεια αποδεκτή. Δεν χρειάζεται προστάτες. Καλύπτει πλήρως το αίτημα μου και ξεκαθαρίζει την σχέση του με το γνωστό περιφερειακό ιστολόγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ
    Η θέση του Αντιδημάρχου ήταν πάντα ξεκάθαρη. Ας ξεκαθαρήσει τώρα και ο πρώην δήμαρχος Δ. Θωμάς τη σχέση του με το δικό σας ιστολόγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, μιλαμε δεν αντεχεις να μην πεταξεις τον πρωην δημαρχο σε καθε θεμα ε;

      Διαγραφή
  5. Είναι προφανές ότι δεν είσθε παλαιός αναγνώστης γιατί διαφορετικά θα ξέρατε ότι:
    1ον. Έχω δηλώσει κατ΄επανάληψη ότι το ιστολόγιο είναι προσωπικό, δεν έχει σχέση με κανέναν και κανένας δεν περνά γραμμή μέσα από τις αναρτήσεις. Άρα και ο κ. Θωμάς δεν έχει λόγο να απαντήσει σε κάτι που επιμένει το γνωστό περιφερειακό ιστολόγιο για τους δικούς του λόγους κατά βάση άσχετους.
    2ον. Στα σχόλια δεν αναφέρομαι ποτέ προσωπικά πλην συγκεκριμένων περιπτώσεων φορέων του Δήμου και πάντως δεν έχουν σχέση με τον Αντιδήμαρχο Κύμης.Από εξάγετε το συμπέρασμα ότι στρέφομαι κατά του Αντιδημάρχου;
    3ον. Ναι μεν είμαι σύμβουλος της Δημοτικής Κοινότητας Κύμης, αλλά το ιστολόγιο όπως ανέφερα είναι προσωπικό και δεν έχει σχέση με τα αιρετά καθήκοντά μου, αλλά μόνο τις παρατηρήσεις ως Δημότης.
    Και μια ερώτηση: Γιατί δεν γράφετε επώνυμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ η ανωνυμία οδηγεί σε διάφορες σκέψεις περί της αξιοπιστίας της επικοινωνίας. Τέλος πάντων.
    Ποια κριτική; Ποιον άνθρωπο κατηγόρησα; Αν με κατευθύνει ο πρώην Δήμαρχος ; Απάντησα και δεν είναι η πρώτη φορά, άρα ή δεν είσθε ενήμερος ή είσθε βαλτός.Βασικά είσθε εντελώς λάθος σχετικά για τη σχέση μου και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζω τον Αντιδήμαρχο.Για άνθρωπο που καθημερινά διαβάζει και ενημερώνεται με προβληματίζεται.
    Καλό σας βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διαγράφονται όλα τα "Ανώνυμα" σχόλια και θα διαγράφονται και στη συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή