Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Να Σώσουμε, ότι Σώνεται!!!



Σταμάτης Μούντριχας
 
ΝΕΟΙ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΚΥΜΗΣ-ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ.
ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ, ΟΤΙ ΣΩΝΕΤΑΙ!!!
Ένας από τους σοβαρότερους λόγους για τους οποίους, παρά την αμετάβλητη ιδεολογική μου θέση, βρέθηκα κομματικά ανένταχτος, είναι ότι " δεν συνεμορφώθην προς τας υποδείξεις" των κομματικών επιλογών σε επίπεδο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Σε μια επαρχεία στην οποία μεγάλωσα και οι άνθρωποι γνωριζόμαστε μεταξύ μας σαν τις κάλπικες δεκάρες, σε μια κοινωνία στην οποία συμμετέχω ως ενεργός πολίτης, ζω, δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά, έχω πάει σχολείο , έχω παίξει μπάλα, έχω δραστηριοποιηθεί σε πολιτιστικούς και κοινωνικούς φορείς, έχω περιουσιακά στοιχεία, έχω με λίγα λόγια άποψη, θεωρώ ότι κανένα κόμμα δεν είναι σε θέση να μου υποδείξει ποιος συμπατριώτης μου είναι ικανός, κατάλληλος να αγωνιστεί και να παλέψει για τα προβλήματα του τόπου μου.
Ίσως να υπάρχει και διαφορετική ανάγνωση, αλλά εμένα μου ακούγεται σαν " επειδή εσύ είσαι λίγο μαλάκας και δεν ξέρεις τι σου γίνεται, θα σου πω εγώ που είμαι ξύπνιος, τι πρέπει να κάνεις".
Αυτός είναι ο λόγος της συμμετοχής μου στην Δημοτική παράταξη των ΝΕΩΝ ΟΡΙΖΟΝΤΩΝ, που όλοι οι κάτοικοι του Δήμου Κύμης-Αλιβερίου, ανεξάρτητα αν την υποστηρίζουν ή όχι, γνωρίζουν ότι την αποτελούν Δημότες από όλο το πολιτικοϊδεολογικό φάσμα.
Με αρκετούς από τους ανθρώπους των ΝΕΩΝ ΟΡΙΖΟΝΤΩΝ μας χωρίζουν σοβαρές ιδεολογικές διαφορές, αλλά όλους μας ενώνει ο κοινός σκοπός, που δεν είναι κανένας άλλος από την προκοπή, την εξέλιξη, την ανάπτυξη του τόπου που μας γέννησε.
Η εκλογή των ΝΕΩΝ ΟΡΙΖΟΝΤΩΝ ως Δημοτική αρχή στις προτελευταίες εκλογές, η οποία επετεύχθη κόντρα σε όλους τους κομματικούς μηχανισμούς- σχηματισμούς και προκάλεσε Πανελλαδικό ενδιαφέρον, έδωσε την εντύπωση ότι κάτι αλλάζει.

Δόθηκαν μάχες, άλλες επιτυχημένες και άλλες όχι, σε μια συγκυρία καθόλου ευνοϊκή, αφού έπρεπε να εφαρμοστεί ο νόμος της συνένωσης των Δήμων, περισσότεροι των οποίων ήταν υπό διάλυση, σε καθεστώς κατάσχεσης, χωρίς υποδομές, με την κρατική επιχορήγηση μειωμένη 80%, με νομικό καθεστώς λειτουργίας εναρμονισμένο σε συνθήκες που οι μνημονιακές απαιτήσεις επέβαλαν.
Χρειάστηκε η αποφασιστικότητα και ο δυναμικός χαρακτήρας του τότε Δημάρχου Δημήτρη Θωμά, που εξαναγκάστηκε να βαδίσει στην κόψη του ξυραφιού και στα όρια της νομιμότητας για να καταφέρει να λειτουργήσει ο Δήμος.
Όχι μόνο λειτούργησε, αλλά πέτυχε και σημαντικά βήματα προόδου, παρά την λυσσαλέα ενορχηστρωμένη στείρα κομματική αντιπολίτευση των κομματαρχών της περιοχής, όλων των αποχρώσεων. Βλέπεις, το επιτυχημένο έργο της ανεξάρτητης Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθιστούσε τον ρόλο των κομματαρχών ανενεργό και τον λόγο ύπαρξης τους περιττό, αφού κανένα κόμμα δεν μπορούσε να πιστωθεί τις επιτυχίες της Δημοτικής Αρχής.
Αυτός είναι ο λόγος που όλοι οι κομματάρχες, έκαναν την καρδιά τους πέτρα, την κομματική ανάγκη φιλότιμο και συμμάχησαν, σε μια ανίερη συμμαχία, που δεν δίστασε να μετέλθει ποινικά κολάσιμες προεκλογικές, ξεχασμένες παλαιοκομματικές μεθόδους. Έχασαν την αξιοπρέπεια τους άνθρωποι, τους υποχρέωσαν σε παραιτήσεις ενώ εκλέχτηκαν με δημοκρατικές διαδικασίες και εν τέλει με εκπρόσωπο τον Μουραντά, ο κομματισμός πανηγύρισε την νίκη του σε βάρος ,όπως σήμερα αντιλαμβάνεται ο κάθε Δημότης, όχι των ΝΕΩΝ ΟΡΙΖΟΝΤΩΝ, αλλά του ίδιου του Δήμου.
Η καταστροφική ολοταχώς οπισθοδρόμηση, πρέπει να περιορισθεί. Αυτή η ανάγκη, δεν εκφράζεται πια μόνο από την Δημοτική παράταξη των ΝΕΩΝ ΟΡΙΖΟΝΤΩΝ. Παραιτήσεις, δημόσιες ομολογίες και αποστασιοποιήσεις στελεχών της σημερινής Δημοτικής Αρχής, εναρμονίζονται με την πανθομολογούμενη κοινή άποψη ότι έχουμε μια ανύπαρκτη, ανίκανη, ακατάλληλη Δημοτική Αρχή της οποίας μοναδικό μέλημα για να δικαιολογήσει την ύπαρξη της, είναι η διασπορά του μίσους, του διχασμού και της διχόνοιας ανάμεσα στους Δημότες, συναισθήματα που τόσα δεινά έχουν επιφέρει στην πατρίδα μας, όταν κατάφεραν να μας τα επιβάλλουν.
Για τους ΝΕΟΥΣ ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ υπάρχει πια διπλή ανάγκη να ανταποκριθούν στον ρόλο για τον οποίο ιδρύθηκαν. Ο κόσμος της περιοχής, ένοιωσε στο πετσί του, κατάλαβε στην πράξη τα αποτελέσματα του κομματικού φανατισμού.
Δεν αξίζει αυτής της τύχης ο τόπος μας. Ένας ευλογημένος τόπος που κινδυνεύει από την κατάρα της κομματικής εμπάθειας, που χρησιμοποιούν ως άλλοθι οι ανίκανοι. Η ανάληψη ευθύνης, αφορά και τους μη κομματικά εμπαθείς, ικανούς, που ενεπλάκησαν σε αυτή την περιπέτεια για τον Δήμο, μέλη της τραγωδίας Μπουραντα-Κοτσιμίδα, που κατά την άποψη μου υπάρχουν και βρίσκονται εγκλωβισμένοι στην αρχική λάθος επιλογή τους.
Να σώσουμε ότι σώνεται από τον Δήμο και έξω απ αυτόν ελάτε να αντιπαρατεθούμε ιδεολογικά και κομματικά άμα γουστάρετε.
Γιατί αυτό, είναι αλλουνού παπά Ευαγγέλιο

1 σχόλιο: