Σάββατο 16 Απριλίου 2016

Κακόβουλες Ενέργειες; Ίσως !

     Είναι γνωστό στους αναγνώστες ότι από την αρχή του χρόνου έχω δεχθεί κακόβουλες ενέργειες στον προσωπικό ηλεκτρονικό υπολογιστή μου, με αποτέλεσμα να κινδυνεύσουν τα χαθούν όλα τα αρχεία μου   καθώς και τα αρχεία του ιστολογίου που διατηρώ. Ευτυχώς με την επέμβαση ειδικών τα έσωσα αλλά δεν σώθηκαν οι υπολογιστές με το ανάλογο κόστος.
    Εχθές έλαβα ένα μήνυμα από κάποιο όνομα που κάτι μου θύμισε και με κοινό μας σημείο την ΣΣΕ, με πενήντα (50) τουλάχιστον αποδέκτες. Το απέρριψα, δλδ δεν το άνοιξα καθόλου, γιατί πίστεψα ότι ήταν από αυτά τα μηνύματα που σε βάζουν σε κάποια διαδικασία προκειμένου να κερδίσεις κάποιο τηλέφωνο και στο τέλος σου ζητάνε προσωπικά στοιχεία και κωδικούς.
    Σήμερα το πρωί, και ενώ διαβίβαζα κάποια χρήματα μέσω τραπέζης, ο φίλος Δημήτρης Γ...... από Κύμη μου "βγαίνει" και μπαίνω στο FB και βλέπω να τρέχει ένα video με σεξουαλική εμφάνιση που δεν μπορούσα ούτε να το ανοίξω, ούτε να το διαγράψω.Δεν ξέρω το περιεχόμενο. Όπως έμαθα αργότερα ήταν "ιός". Τελικά με την επέμβαση του Υιού, ο ιός διαγράφηκε.
    Ζητώ λοιπόν συγνώμη που έστω και άθελά μου ενόχλησα κάποιους.    Είναι όμως κάτι που από ότι μου λένε συμβαίνει συχνά και ίσως να μην έχει και σχέση με τις άλλες ενέργειες που οδήγησαν στην αντικατάσταση του υπολογιστή. Θα πρέπει να είμαστε περισσότερο προσεκτικοί , να λαμβάνουμε μέτρα ασφαλείας και να αντιμετωπίζουμε άμεσα κάθε κακόβουλη ενέργεια.
    Δεν παύει όμως να περνά από το μυαλό μου ότι είναι και μια προσπάθεια μείωσης και υποβάθμισης του ιστολογίου. Πως επέλεξαν το όνομα;Τυχαία; Δεν νομίζω!
    Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

4 σχόλια:

  1. Μην είσαι καχύποπτος. Αυτά δεν σου τα στέλνει κανείς. Έρχονται μόνα τους. Δεν πρέπει να τα ανοίξεις, αλλά να το διαγραψεις αμέσως. Αν το ανοίξεις κινδυνεύουν τα αρχεία σου, καθώς κοινοποιείται μόνο του στους φίλους σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα είναι πιθανά. Το θέμα όσο και αν είναι θέμα σύνηθες, όπως μου είπαν, εμένα δεν μου είχε συμβεί άλλη φορά με αυτόν το τρόπο και με ενόχλησε γιατί οι "φίλοι" στο fb είναι σοβαρά άτομα, μικρής ή μεγάλης ηλικίας και όσο να είναι δημιουργείται κάποια δυσάρεστη κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εμένα μου είχε έρθει παλαιότερα αλλα αυτός που φαινόταν ότι μου το είχε στείλει δεν είχε ιδέα. Στην ομάδα δε,έρχονται συνεχως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιατί εγώ είχα ιδέα; Αυτό πάλι να στέλνονται χωρίς να έχω ανοίξει τον υπολογιστή; Πως εξηγείται;Άντε να βγάλεις άκρη, πάλι καλά που είναι ο Γιώργης ειδικός στο θέμα και το αντιμετωπίσαμε. Ίσως όμως αυτός που το έκανε να το ξανακάνει. Θέλει προσοχή. Άντε να δούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή