Σάββατο 22 Αυγούστου 2015

Πότε η κ. Έφη Ντίνη γράφει την αλήθεια; ΠΟΤΕ!

 Γράφτηκε από την  
  03 Αύγουστος 2015 17:56
"...... Ο κ. Μαργέλης θέλει να μείνει μακριά από όλα αυτά αφού το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να προβάλλει τα θέματα που χρήζουν άμεσης επίλυσης στην Κύμη ασκώντας παράλληλα εποικοδομητική αντιπολίτευση. ! "


 Γράφτηκε από την  
21 Αυγούστου στις 10:09 μ.μ.
Αυτό σημαίνει και εποικοδομητική αντιπολίτευση κ. Μαργέλη την οποία μέχρι στιγμής στα τοπικά συμβουλια που παρακολουθω στην Κύμη δεν βλέπω!!! 

     Πότε κ. Ντίνη γράφατε την αλήθεια;       Ποτέ  !
     Δεν γράφετε αλλά αντιγράφετε και καλά κάνατε μια και θα πρέπει να έχετε   αναγνώστες, συρόμενη πίσω από τις δικές μου αναρτήσεις που στην   ουσία σχολιάζετε. Δεν έχω κάτι προσωπικό μαζί σας, αντίθετα μάλιστα θα έλεγα ότι εκτιμώ την εργασία σας και την προσπάθειά σας για ενημέρωση, αλλά θα πρέπει να κρατάτε κάποια θέση.
     Θα πρέπει όμως να διευκρινίσετε τι ισχύει από τα παρακάτω:
    Ασκώ  
 εποικοδομητική αντιπολίτευση. ! "(3/8/2015) ή εποικοδομητική αντιπολίτευση κ. Μαργέλη την οποία μέχρι στιγμής στα τοπικά συμβουλια που παρακολουθω στην Κύμη δεν βλέπω!!! (21/8/2015).    (Να επισημάνω ότι άλλα γράφετε στο ιστολόγιό σας και άλλα στο FB!).
    Έχουμε αρκετούς νοήμονες και γνώστες του καθενός Κυμαίου κριτές στην Κύμη, πιστεύετε ότι σας έχουμε και εσάς ανάγκη από την Χαλκίδα να μας κάνατε κριτική; Έχετε βέβαια κάθε δικαίωμα, αλλά με σεβασμό στα δεδομένα και στα πρόσωπα.
    Αυτά δε που αναφέρετε στις 3.8.2015 περί πιθανής παραίτησής μου, είναι απόλυτα αληθή, ενημέρωσα τον αντιδήμαρχο κ. Θεοδώρου για την πρόθεσή μου με ημερομηνία λήψεως της απόφασής μου τον Σεπτέμβριο 2015. Η πρόθεσή μου αυτή, όπως ήδη έχω αναφέρει έχει τεθεί σε διαβούλευση και τα μέχρι τώρα αποτελέσματα δεν με ικανοποιούν.

    Δεν έχω σκοπώ να συνεχίσω τον διάλογο και θεωρώ τα ερωτήματά μου "ρητορικά", αλλά επειδή το ιστολόγιό μου έχει και ρόλο αρχείου, τα περνάω εδώ για πάσα μελλοντική χρήση.

3 σχόλια:

  1. κ. Μαργέλη αφήστε τις κωλοτούμπες κατα μέρος διότι αυτό αποδεικνύει ότι είμαι και αντικειμενική και πως έχετε αρχίσει να χάνετε την ψυχραιμία σας.Γιατί; Ψηφίσατε την έξοδο του κ. Ποντίκη απο το Σουτσίνι πριν 10 μέρες και σήμερα αυτογελοιοποιείστε με τη γελιογραφία που έχετε αναρτήσει! Ποιές ήταν οι προτάσεις σας για το Σουτσίνι; Τί γινόταν επι προεδρίας σας με τα χρήματα και το ενοίκιο στο Σουτσίνι; Τί γίνονταν τα χρήματα που εισεπρατε ο δήμος για λογαριασμό των δήμοτών και δεν κατέληξαν ποτέ στο ταμειο του Δήμου; Σας ενοχλει η αλήθεια; Δωστε απαντήσεις σε αυτά και μην προσπαθείτε να παραπλανήσετε τον κόσμο. Με ξέρει όλη η τοπική κοινωνία δεν περιμένει εσας ως γνήσιο ¨κωλοτούμπα" να τους γράψει για μένα!!! Θα μας απαντήσετε αν κάνατε εποικοδομητική αντιποίλτευση στο θέμα με το Σουτσίνι; Αντε γιατί όταν στριμώχνεστε, είστε με τον Μπουραντά και όταν σας στριμώχνουν, θυμάστε το Θωμά!!! Τα υπόλοιπα στο eviakosmos.gr!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά να πάθω! Όποιος ανακατεύεται με τις κότες γεμίζει πίτουρα ή κάπως έτσι. Άντε πολύ αξία δώσαμε σε κάποιους και βγαίνουν και από πάνω. Διαβάστε intzou και θα πάρετε τις απαντήσεις που ζητάτε. όλα είναι γραμμένα με σταθερή άποψη για όλα τα θέματα. Απλά έχετε μάθει γραφή αλλά δεν έχετε μάθει ανάγνωση. Δεν θέλω να γράψω κάτι άλλο γιατί, όπως και παραπάνω στο σχόλιό σας θα εκνευριστείτε και θα ξεφύγετε. Έχω γυρίσει σελίδα και δεν με απασχολούν τα σχόλιά σας. Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΛΑΜΟΓΙΟ ΕΦΗ ΝΤΙΝΗ! ΤΑ ΑΡΠΑΖΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΘΕΟΔΩΡΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή