Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Τα καλά της απεργίας, λόγω ΕΡΤ!

    


     Σήμερα, 13 Ιουνίου 2013, κάτσαμε σαν οικογένεια να φάμε το μεσημέρι. Σπάνια συμβαίνει αυτό μια και ο ένας είναι στην Αθήνα, ο άλλος στην Κύμη, καμιά φορά και στην Κρήτη και πάλι καλά να λέμε.
    Ανοίξαμε την τηλεόραση, όπως κάθε μέρα. Το ένα κανάλι μαύρο, το έκλεισε η Κυβέρνηση, το άλλο επαναλήψεις, η γυναίκα μου δεν ήθελε αθλητικά, τελικά την κλείσαμε την τηλεόραση.
    Η σαλάτα, όπως όλοι συμφωνήσαμε με ντομάτες, αγγούρια, πιπεριές, κρεμμύδια, μαϊντανό και άνηθο, όλα παραγωγής μου, ήταν εξαιρετική. Τα γιουβαρλάκια της κ. Γεωργίας, άριστα από πλευράς μαγειρικής και με άριστο κιμά από την κ. Στέλλα ή δε τηγανιτές πατάτες εξαιρετικές, χωρίς να είναι καμένες. Και η ρίγανη της κ. Μαρίας, παρά του ότι περυσινή, εξαιρετική!
    Έμαθα τα νέα του υιού μου με την επιστράτευση των καθηγητών, για τα μικρόφωνα του υπολογιστή που δεν δουλεύουν σωστά και για τις κρέμες για τον ήλιο από την κ.Γεωργία.
    Τελικά το φαγητό ήταν πολύ καλό. Και σαν οικογένεια έχουμε ακόμα θέματα να συζητάμε!
    Ας είναι καλά οι συνδικαλιστές και οι άλλοι αρμόδιοι που μου έδωσαν χρόνο και τέτοια ικανοποίηση.
    Τους ευχαριστώ θερμά.
    Άντε, να με ενημερώσουν έγκαιρα για την επόμενη απεργία, να φτιάξω καμιά σαλάτα σπέσιαλ.
    Παραγωγής μου, ε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου