Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

ΕΡΤ και Μπλε, Πράσινα, Κόκκινα και πολύχρωμα άλογα.



   

   Εγώ πολιτικός δεν είμαι, δεν γίνεται να γίνω  και ούτε σκέφτομαι σαν πολιτικός. Αλλά τώρα με την ΕΡΤ έχω κάποια σχόλια.
   Κατ΄ αρχή το μαύρο στην οθόνη δεν μου άρεσε. Τώρα θα μου πεις έβλεπα τόσο πολύ ΕΡΤ; Έβλεπα, βασικά ΕΤ3 και αθλητικές εκπομπές, άντε και καμιά ταινία, όταν δεν είχαν απεργία, αλλά το μαύρο, με ενόχλησε.
    Μαύρο στα κρατικά κανάλια, αλλά μια δημοκρατική μαυρίλα και στα άλλα, αφού μετέδιδαν αυτά που επέτρεπε αυτός ο ανεκδιήγητος  συνδικαλιστής της λεγόμενης ΕΣΗΕΑ. Ο δε άλλος, ο Πρόεδρος των εργαζομένων της ΕΡΤ, μου έφερε στο μυαλό τον Μ.Μπράντο στο Νονό και όχι μόνο λόγο της φωνής.
    Δεν άκουσα κανέναν να λέει ότι η ΕΡΤ δεν ήταν μικρομάγαζο ή μεγαλομάγαζο κάποιων εποχιακά αρχόντων.  Όλους τους διόρισαν το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ, αλλά τα συνδικαλιστικά όργανα είναι του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ.  Όλοι συμφωνούσαν ότι μια επισκευή την ήθελε. Στον τρόπο διαφωνούσαν. Σιγά μήπως τους ενδιέφεραν οι απολυόμενοι.Άλλοι απολυθέντες της ενημέρωσης δεν υπήρχαν; Πως αντέδρασαν στο θέμα των εργαζομένων στο ΑΛΤΕΡ ή της Ελευθεροτυπίας;  Ποίοι θα αναλάβουν στη νέα ΕΡΤ τους ενδιαφέρει, ώστε να μη χάσουν τα όργανα.
     Και η Κυβέρνηση λέει ότι αυτοί που διόρισε παίρνουν πολλά! Μα αυτοί δεν τους τα έδωσε; Και αυτοί η δημοσιογράφοι της ΕΡΤ, εργάζονται μόνο στην ΕΡΤ; Γιατί εγώ βλέπω τα ονόματά τους σε εφημερίδες, περιοδικά, γραφεία τύπου και όπου αλλού μπορείς να φανταστείς. Ακόμα και η κομμώτρια έχει και δικό της κομμωτήριο.
    Τέλος πάντων. Θα την βρουν την λύση γιατί δεν γίνεται αλλιώς. Καλοκαίρι έρχεται, που να τρέχεις τώρα για ψήφους.
    Αντέ καλά μπάνια. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου