Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

Διευκρινίσεις επί ερωτήσεως αναγνώστη.

    Οι Νέοι Ορίζοντες  είναι ένας φορέας ή όπως θέλει να το ονομάσει κάποιος, ο οποίος δημιουργήθηκε στις  αρχές της πρώτης δεκαετίας του 2000 στην Κύμη, με σκοπό την σύσταση μιας δύναμης που θα προωθούσε την περιοχή, τότε της Κύμης, με μεγάλο πολλαπλασιαστή ισχύος προς τα εμπρός λόγω των νέων ανθρώπων που τον δημιούργησαν, των γνώσεων που είχαν, θεωρητικών και πρακτικών και του πάθους για ένα καλύτερο τόπο.
   Και το πέτυχαν, γιατί ότι έργα έγιναν ή πρόκειται να γίνουν στο άμεσο μέλλον, αν γίνουν, είναι έργα που προώθησε ο οραματιστής και ιδρυτής των Νέων Οριζόντων και  μετέπειτα Δήμαρχος κ. Δημήτρης Θωμάς. Είτε μας αρέσει είτε όχι.
    Μέσα στα προσόντα των ατόμων που συγκρότησαν αυτόν τον φορέα ΔΕΝ ήταν η πολιτική τοποθέτηση των. Το ίδιο ισχύει και μέχρι σήμερα. Αυτό βέβαια δεν υποχρεώνει όσους ήταν στα ψηφοδέλτια του συνδυασμού, μηδέ του αρχηγού εξαιρουμένου,  να μην έχουν σχέση ή να είναι μέλη  σε κάποιο άλλο πανελλαδικού επιπέδου πολιτικό φορέα.
    Και είναι σαφέστατο ότι κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να υποστηρίζει τον πολιτικό φορέα που έχει σχέση, υποστηρίζει ή υιοθετεί,  ο επικεφαλής του συνδυασμού.
    Στην Τοπική Αυτοδιοίκηση δεν έχουν θέση τα πολιτικά κόμματα. κατά την άποψή μου  και δεν πρέπει το κομματικό συμφέρον να υπερισχύει του τοπικού ενδιαφέροντος, η ιστορία όμως μας έχει διδάξει ότι πολλά στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης έχουν προωθηθεί στην εθνική πολιτική σκηνή και έχουν ενταχθεί σε διάφορα πολιτικά κόμματα.Άλλοι για καλό του τόπου τους και άλλοι για το δικό τους καλό. Νομίζω ότι, ο κάθε προερχόμενος από την τοπική αυτοδιοίκηση, δεν είναι κακό, εάν έχει τα προσόντα, για τον τόπο του να εξελιχθεί,  λαμβάνοντας υπόψη ότι έχει αποκτήσει κάποιες γνώσεις αλλά και ότι πρέπει να υπάρχει κάποιος στο χώρο λήψεως αποφάσεων, έστω και αν είναι σε διαφορετικό κόμμα από αυτό που ο καθένας υποστηρίζει ή ψηφίζει.
     

32 σχόλια:

  1. ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΝ Δ. ΘΩΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΕΧΤΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ. ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;;; Η ΜΗΠΩΣ ΤΟΝ ΑΔΙΚΗΣΑΝ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπάρχει και δεύτερη ανάγνωση. Είχε πολλά προσόντα και δέκα χιλιάδες σταυρούς πίσω του, τους μισούς να έπαιρνε και ένα 25% από την υπόλοιπο Εύβοια, ίσως κάποιοι να έχαναν την έδρα που είχαν ή που περίμεναν να πάρουν. Ποιος ξέρει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΣΤΑΥΡΟΙ.

      Διαγραφή
  3. ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΕ ΜΑΡΓΕΛΗ ΤΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΙΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ.ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΔΕΝ ΕΚΡΙΝΕ ΣΚΟΠΙΜΟ ΤΗΝ ΚΑΔΟΘΟ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΑΡΧΟΥ.ΙΣΩΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ μου
    Έχοντας μία ελάχιστη γνώση της εσωτερικής λειτουργίας των κομμάτων θα έλεγα ότι οι επιτροπές εκλογικού αγώνα παίρνουν αποφάσεις με βάση τους εν ενεργεία βουλευτές, τις οδηγίες του κόμματος και συμπληρώνουν τα ψηφοδέλτια, αν υπάρχουν κενά με τοπικούς παράγοντες ή με άτομα που ελπίζουν ότι αν δεν εκλεγούν θα διορισθούν σε κάποια κρατική θέση "υψηλού κόστους", όπως γενικού γραμματείς, διευθυντές οργανισμών κλπ.
    Ως για το μέλλον; Σε χαρτορίχτρες!
    Ευχαριστώ για την επικοινωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περασμένα μεγαλεία διηγώντας τα να κλαις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα γίνετε οι καλύτεροι παππούδες. Θα μπορείτε να λέτε πολλές ιστορίες και παραμύθια στα εγγόνια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εκεί που είσαι ήμουνα και εδώ που είμαι θα έρθεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο κε Μαργέλη, αλλά δεν είμαι σίγουρος εάν η μύτη μας θα έχει το ίδιο μήκος.

      Διαγραφή
  8. Εκεί που είσαι ήμουνα και εδώ που είμαι θα έρθεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΣΤΑΥΡΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το ήθος, ε; Έχεις ρίξει φίλε μου καμιά ματιά στο "πινάκιο" της Βουλής για τις αιτήσεις για άρση ασυλίας; Ή στα περιουσιακά στοιχεία; Άλλωστε είναι γνωστή η φράση: "Με το σταυρό στο χέρι, μόνο οι βουλευτές είδαν προκοπή!" Τι συμπέρασμα βγάζεις; όχι ότι όλοι είναι το ίδιο βέβαια;Αλλά το ήθος δεν το βλέπω στις προϋποθέσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι ανημέρωτος Κε Μαργέλη ή ανήκεις σε διεφθαρμένο πολιτικό χώρο. Ο κος Θωμάς ο οποίος προσπάθησε να μπει στον ΣΥΡΙΖΑ, γνωρίζει πολύ καλά ότι, οι υποψήφιοι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, ανεξάρτητα αν είναι ή όχι μέλη του κόμματος, καλούνται να δεσμευτούν στον Κώδικα Δεοντολογίας ο οποίος θα αποτελεί πλέον τον «πολιτικό κανόνα συμπεριφοράς» ώστε να αποφευχθούν «παρατράγουδα» που έχουν ταλανίσει την πολιτική ζωή του τόπου.
      «Η τήρηση του Κώδικα Δεοντολογίας αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για ένα κόμμα όπως ο ΣΥΡΙΖΑ, που κινείται πάντα σύμφωνα με τις αξίες και τις αρχές της Αριστεράς, στον αντίποδα της λογικής του άρρωστου πολιτικού συστήματος της ιδιοτέλειας, της διαπλοκής, της διαφθοράς».

      Διαγραφή
  11. Πάντα πίστευα ότι ο σχολιασμός και η ανταλλαγή απόψεων είναι για το καλό όλων μας. Ομολογώ ότι αυτά τα περί "Κώδικα Δεοντολογίας" δεν τα είχα υπόψη μου, μια και όπως έχω δηλώσει η πολιτική δεν είναι το φόρτε μου. Ευχαριστώ για την ενημέρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αφού η πολιτική όπως μας λες κε Μαργέλη δεν είναι το φόρτε σου, γιατί ανακατεύεσαι τόσο πολύ με την απερχόμενη δημοτική παράταξη; Υπάρχουν πολλοί τρόποι να δείξεις την αγάπη σου για τον τόπο. Εδώ δείχνεις περισσότερο την αγάπη σου για τον κο Θωμά και την οικογένειά του παρά για τον τόπο. Ο προηγούμενος συνομιλητής σου απέδειξε ότι δεν σε ενημερώνουν σωστά (σκόπιμα κατά τη γνώμη μου) για να σε έχουν στρατιωτάκι και παπαγαλάκι. Είναι δυνατόν να μην το έχεις αντηληφθεί κε Μαργέλη;;;; Εκτός και αν το κάνεις εις γνώση σου,. Δεν θέλω απάντηση, θα ήθελα να σκεφτείς έστω και για λίγο διαφορετικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητέ η "πολιτική" με "η" είναι διαφορετική από την "πολιτικοί", με "οι".
    Ο Θωμάς στον οποίο αναφέρομαι συχνά-πυκνά είναι ένας δήμαρχος της Κύμης και του Δήμου τον οποίο υποστήριξα για την προσπάθειά του, που την εκτίμησαν εκτός από εμένα και οι δημότες με αποτέλεσμα να εκλεγεί δήμαρχος 3 φορές. Δεν υποστήριξα σε τίποτε τον Δημήτρη Θωμά και μάλιστα οικογενειακώς, γιατί όπως έχω δηλώσει ούτε φίλοι υπήρξαμε, ούτε συμμαθητές και έχουμε διαφορετικές απόψεις σε πολλά θέματα, ακόμα και αθλητικά. Έχει όμως πίσω του γράψει ιστορία στην Κύμη και η ιστορία θα του φερθεί ανάλογα.
    Γιατί να με ενημερώσει λοιπόν για τις ενέργειές του σχετικά με το τι έκανε με τα πολιτικά κόμματα;Ως για τον Κώδικα Δεοντολογίας του ΣΥΡΙΖΑ απέχω πολύ από το κόμμα αυτό ώστε να γνωρίζω τα εσωτερικά του.
    Την προσφορά δε στον τόπο μου την έχουν αναγνωρίσει οι Κυμαίοι με την εκλογή όσες φορές εκτάθηκα στην κρίση τους. Αυτά και καλό απόγευμα, χωρίς καμία κακία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΒΡΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ, ΠΕΣ ΤΟ ΜΑΣ ΚΑΘΑΡΆ..... ΠΑΣ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ;;;;;ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΑΥΤΟΠΡΟΒΟΛΗ;;;;ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΌΤΙ ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΨΗΦΙΣΩ. Ο ΘΩΜΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΣΕ ΨΗΦΙΣΕΙ........ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ.....ΑΝ ΗΘΕΛΕ ΘΑ ΕΙΧΕ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ. ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΠΟΛΛΟΙ. ΣΕ ΈΦΑΓΑΝ Η ΝΥΦΗ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ. ΤΩΡΑ ΕΣΥ ΚΑΤΣΕ ΚΑΙ ΧΤΥΠΗΣΟΥ ΕΔΩ ΣΤΟ ΙΝΤΖΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΊ ΓΕΛΑΝΕ ΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑΑΑΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΕ.... ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΕΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ Ο ΛΟΥΚΑΚΟΣ ΠΗΓΕ ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ. ΤΥΧΑΙΟ;;;;;ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟΝ ΛΟΥΚΑΚΟ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το intzou θα υπάρχει γιατί έχει αναγνώστες σε όλο τον κόσμο που το στηρίζουν, πάνω από τρεις χιλιάδες τον μήνα και αν λάβεις υπόψη ότι δεν είναι ειδησεογραφικό είναι μεγάλο νούμερο, αλλά σας βρίσκω εντελώς αδιάβαστους.
    1ον. Λόγω σοβαρών προβλημάτων υγείας οικογενειακού μου προσώπου απουσιάζω από την Κύμη σχεδόν μόνιμα, από τις αρχές Μαρτίου και η παρουσία μου στο ψηφοδέλτιο ήταν για λόγους μη εκμετάλλευσης από τους αντιπάλους.Ο δε προεκλογικός μου αγώνας ανύπαρκτος. Δεν περίμενα να εκλεγώ και μέχρι σήμερα πολύ με ρωτούν αν ήμουν υποψήφιος, γιατί δεν το πήραν είδηση . Δεν παραιτούμαι, τιμώντας αυτούς που με ψήφισαν και ελπίζοντας ότι σύντομα θα βρίσκομαι στην Κύμη μόνιμα για να ασχοληθώ όπως συνηθίζω μετά μανίας με τα καθήκοντά μου, μέχρι λήξεως της δημοτικής περιόδου.
    2ον. Εάν από την αρχή διαβάζατε το intzou θα ξέρατε ότι δεν έχω πολιτικές φιλοδοξίες και δεν θα είμαι ξανά υποψήφιος, γιατί θα έχω ξεπεράσει το όριο ηλικίας που έχω θέσει αλλά και γιατί έχω και άλλα ενδιαφέροντα.Το intzou όμως , που έχει πολλά θέματα και την επί πλέον επικοινωνία, αποτελεί μία διασκεδαστική απασχόληση, ιδιαίτερα όταν πρέπει να απαντήσω σε διάφορα σχόλια που είναι είτε σοβαρά, είτε αστεία ακόμα και γελοία.Ευχαριστώ όλους που μου δίνουν την ευκαιρία να ασχολούμαι.
    3ον. Για το 2ο σχόλιο. Είναι δίκαιο που ο Λουκάς βγήκε πρώτος στο ψηφοδέλτιο, γιατί ασχολήθηκε πόρτα-πόρτα, έτρεξε, δούλεψε και είναι και νεώτερος κατά πολύ από εμένα με μέλλον και όχι με παρελθόν. Και να τον έσπρωξαν καλά έκαναν γιατί έτσι έπρεπε, για διάφορους λόγους.
    Αυτά και καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το intzou θα υπάρχει γιατί έχει αναγνώστες σε όλο τον κόσμο που το στηρίζουν, πάνω από τρεις χιλιάδες τον μήνα και αν λάβεις υπόψη ότι δεν είναι ειδησεογραφικό είναι μεγάλο νούμερο, αλλά σας βρίσκω εντελώς αδιάβαστους.
    1ον. Λόγω σοβαρών προβλημάτων υγείας οικογενειακού μου προσώπου απουσιάζω από την Κύμη σχεδόν μόνιμα, από τις αρχές Μαρτίου και η παρουσία μου στο ψηφοδέλτιο ήταν για λόγους μη εκμετάλλευσης από τους αντιπάλους.Ο δε προεκλογικός μου αγώνας ανύπαρκτος. Δεν περίμενα να εκλεγώ και μέχρι σήμερα πολύ με ρωτούν αν ήμουν υποψήφιος, γιατί δεν το πήραν είδηση . Δεν παραιτούμαι, τιμώντας αυτούς που με ψήφισαν και ελπίζοντας ότι σύντομα θα βρίσκομαι στην Κύμη μόνιμα για να ασχοληθώ όπως συνηθίζω μετά μανίας με τα καθήκοντά μου, μέχρι λήξεως της δημοτικής περιόδου.
    2ον. Εάν από την αρχή διαβάζατε το intzou θα ξέρατε ότι δεν έχω πολιτικές φιλοδοξίες και δεν θα είμαι ξανά υποψήφιος, γιατί θα έχω ξεπεράσει το όριο ηλικίας που έχω θέσει αλλά και γιατί έχω και άλλα ενδιαφέροντα.Το intzou όμως , που έχει πολλά θέματα και την επί πλέον επικοινωνία, αποτελεί μία διασκεδαστική απασχόληση, ιδιαίτερα όταν πρέπει να απαντήσω σε διάφορα σχόλια που είναι είτε σοβαρά, είτε αστεία ακόμα και γελοία.Ευχαριστώ όλους που μου δίνουν την ευκαιρία να ασχολούμαι.
    3ον. Για το 2ο σχόλιο. Είναι δίκαιο που ο Λουκάς βγήκε πρώτος στο ψηφοδέλτιο, γιατί ασχολήθηκε πόρτα-πόρτα, έτρεξε, δούλεψε και είναι και νεώτερος κατά πολύ από εμένα με μέλλον και όχι με παρελθόν. Και να τον έσπρωξαν καλά έκαναν γιατί έτσι έπρεπε, για διάφορους λόγους.
    Αυτά και καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σκοτώθηκε στη δουλειά ο Λουκάκος.....τόσα μεροκάματα έκανε στο Δήμο ως εργάτης καθαριότητας. Να μην τον αμείψουμε και με την ψήφο μας;;;;;Για ρώτα τον..... τα μεροκάματα (10000 ευρώ) αυτός τα πήρε ή τα αντάλλαξε με ψήφους;;;;;; ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φίλτατε,
    γιατί δεν ρωτάς τον ίδιο με το ονοματάκι σου; Θάρρος ρε λεβέντες, θάρρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να ρωτήσω; κάθε μέρα τον βλέπω τι δουλειά κάνει.....Έλα τώρα αφού ξέρεις..... πες τα να τα μάθει και ο κόσμος.....

      Διαγραφή
  20. Και για να κλείσουμε την κουβέντα. Εκεί στην Κύμη δεν έχεις κανένα περιβόλι να βάλεις καμιά ντοματιά καμιά μελιτζανιά και καμιά πιπεριά; Τουλάχιστον από εκεί κάτι θα φας. Από εδώ μην περιμένεις να φας τίποτα. Σε πρόλαβαν άλλοι.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Άσχετος, αδιάβαστος και αγενής!
    Και περιβόλι έχω και βιολογικές καλλιέργειες κάνω και αμπέλι έχω και κρασί κάνω και δεν περιμένω από κανένα να μου δώσει να φάω κατά την αγενή έκφρασή σου. Άντε πάμε για άλλα.
    Καλό βράδυ.
    Παρόλα αυτά θα σου κρατήσω του χρόνου ένα μπουκάλι κρασί από το κτήμα Μαργέλη για να το πιεις στην υγειά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
    Προβολές σελίδων σήμερα
    138
    Προβολές σελίδων χτες
    149
    Προβολές σελίδων τον προηγούμενο μήνα
    4.03
    ΜΠΡΑΒΟ ΑΓΓΕΛΕ. ΚΑΙ Η ΑΝΙΤΑ ΠΑΝΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΟΑΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΒΑΣ ΒΑΣ ΒΑΣ Ο ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. https://www.youtube.com/watch?v=r0EXO-yf-_c

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή