Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

....και άλλα χωρίς λόγια!

Σάββατο, 28 Φεβρουαρίου 2015

8 σχόλια:

  1. ΩΡΑΙΑ. ΒΛΕΠΩ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ. ΚΑΤΑ Τ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΛΕΣ Κ ΜΑΡΓΕΛΗ ΟΤΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΟΡΤΕ ΣΟΥ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέλει ο διάβολος να αγιάσει αλλά δεν τον αφήνει το λιβάνι!
    Λοιπόν, η πολιτική δεν είναι το φόρτε μου, η ενημέρωση όμως είναι και μάλιστα έντονα.
    Επί πλέον το χιούμορ είναι το φόρτε μου και γι' αυτό ασχολούμαι και μαζί σας!
    Ε, μα πια, πουθενά δεν σας βρίσκει κανένας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ. ΟΤΑΝ ΑΠΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΑΛΛΟ. ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΕ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΚΟΜΨΟ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΓΕΛΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λάθος ερμηνεία σε δύο επίπεδα:
    1ον. Όταν λέμε ότι δεν είναι το φόρτε μου δεν σημαίνει ότι είμαι και άσχετος, απλά δεν με απασχολεί, ίσως και λόγω προηγούμενου επαγγελματικού μου βίου αλλά και γιατί πιστεύω ότι η πολιτική στηρίζεται στην υπερβολή, όπως τα πολλά "θα" και οι διάφορες υποσχέσεις επειδή είμαι ρεαλιστής.
    2ον.Το χιούμορ ποτέ δεν είναι άκομψο, ίσως μερικές φορές υπερβολικό, αλλά γίνεται άκομψο όταν δεν το καταλαβαίνεις.
    Υποκειμενικά βέβαια όλα αυτά και χωρίς καμία διάθεση μαθήματος.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λάθος ερμηνεία σε δύο επίπεδα:
    1ον. Όταν λέμε ότι δεν είναι το φόρτε μου δεν σημαίνει ότι είμαι και άσχετος, απλά δεν με απασχολεί, ίσως και λόγω προηγούμενου επαγγελματικού μου βίου αλλά και γιατί πιστεύω ότι η πολιτική στηρίζεται στην υπερβολή, όπως τα πολλά "θα" και οι διάφορες υποσχέσεις επειδή είμαι ρεαλιστής.
    2ον.Το χιούμορ ποτέ δεν είναι άκομψο, ίσως μερικές φορές υπερβολικό, αλλά γίνεται άκομψο όταν δεν το καταλαβαίνεις.
    Υποκειμενικά βέβαια όλα αυτά και χωρίς καμία διάθεση μαθήματος.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό θα είναι, να εξηγείς διότι δεν έχουμε σπουδάσει ψυχολογία κ Μαργέλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή